Usein kysyttyä

Mistä tiedän olenko toimitusalueella?

Tämän voit tarkistaa varsinaisten verkkokauppojen sivuilta syöttämällä postinumerosi kaupan valinnan yhteydessä, jolloin sivusto näyttää postinumeroosi toimittavat verkkokaupat.

Voinko toivoa toimitusaikaa?

Kyllä. Voit tarvittaessa toivoa tarkempaa toimitusaikaa tilauksen Viesti kuljettajalle – tai Viesti kaupalle -osiossa. Pyrimme ottamaan toiveet huomioon ja toteuttamaan ne aina mahdollisuuksien mukaan.

Voiko tehdä tilauksen puhelimitse?

K-ryhmän tilauksen voi tehdä K-ryhmän omassa puhelinpalvelussa numerossa 01053 298 36.

Tarkemmat ohjeet löydät osoitteesta: https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/verkkokauppa/puhelinpalvelu.

Säilyvätkö tuotteet tuoreina keräilyn jälkeen ennen niiden noutoa tai kuljetusta?

Kyllä. Kaikki kerätyt tuotteet säilytetään niille oikeissa lämpötiloissa aina siihen asti, kun asiakas saa ne itselleen.

Pysyvätkö tuotteet viileänä kuljetuksen aikana?

Kyllä. Kuljetamme kaikki tuotteet kylmäkalustollamme ja autoissa vallitsevaa lämpötilaa seurataan aktiivisesti. Pakasteille on varattu oma erillinen laatikko ja pakastelevyt, jotta tuotteet pysyvät jäässä koko toimituksen ajan.

Mitä maksutapavaihtoehtoja tarjotte?

Tilaukset voi maksaa verkkomaksulla tai maksukortilla yhteistyökaupasta riippuen. Yrityksillä on mahdollisuus myös laskutusasiakkuuteen, josta voi sopia erikseen kyseisen kaupan kanssa.

 

Toimitatteko tupakka- ja alkoholituotteita?

Emme. Ikärajavalvottujen tuotteiden kotiinkuljetus on kiellettyä ruoan verkkokaupassa.

Toimitatteko ostokset saman päivän aikana tilauksesta?

Emme toimita. Suurten tilausmäärien vuoksi emme ainakaan toistaiseksi pysty käsittelemään saman päivän aikana tulleita tilauksia, minkä vuoksi toimitus tapahtuu aikaisintaan seuraavana arkipäivänä.

Saanko varmasti vain tuoreita tuotteita?

Kyllä. Valitsemme jokaiseen tilaukseen vain tuoreimpia ja parhaalla päiväyksellä olevia tuotteita, joten sinun ei tarvitse huolehtia tuotteiden säilyvyydestä.

Miten toimin, jos tuotteessa on virhe tai paketti on rikkoutunut?

Ota ensisijaisesti yhteys suoraan kaupalle tai verkkokaupan omaan asiakaspalveluun. Jos kuitenkin epäilet, että virhe tai rikkoutuminen on tapahtunut keruun tai kuljetuksen aikana, ota yhteys Ruokavaunuun puhelimitse tai sähköpostilla ja hoidamme asian nopeasti kuntoon.

Miten toimin, jos en olekaan vastaanottamassa tilausta?

Ilmoita tästä viipymättä suoraan kaupalle tai verkkokaupan asiakaspalveluun, jotta saamme sovittua uuden toimitusajan.