Usein kysyttyä

Mistä tiedän olenko toimitusalueella?

Tämän voit tarkistaa varsinaisten verkkokauppojen sivuilta seuraavasti:

K-Ruoka:

1. Klikkaa ”Tee ostoksesi verkossa” -linkkiä.

2. Kirjoita hakukenttään postinumerosi ja järjestelmä näyttää sinulle kaikki verkkokaupat, jotka toimittavat alueellesi.

Foodie:

1. Klikkaa ”Tilaukset”-painiketta.

2. Klikkaa ajoneuvon kuvaa.

3. Kirjoita toimitusosoitteesi ja järjestelmä näyttää, oletko kaupan toimitusalueella.

Voinko toivoa toimitusaikaa?

Kyllä. Voit tarvittaessa toivoa tarkempaa toimitusaikaa tilauksen Viesti kuljettajalle – tai Viesti kaupalle -osiossa. Otamme toiveet huomioon ja pyrimme toteuttamaan ne aina mahdollisuuksien mukaan.

Voiko teiltä tilata puhelimitse?

Kyllä. Tällä hetkellä vastaanotamme puhelintilauksia K-Supermarket Valtariin, Koskituuleen ja Kanuunaan. Tilausnumerot löydät kauppojen yhteystiedoista.

Pysyvätkö tuotteet viileänä kuljetuksen aikana?

Kyllä. Kuljetamme kaikki tuotteet kylmäkalustollamme ja autoissa vallitsevaa lämpötilaa seurataan aktiivisesti. Pakasteille on varattu oma erillinen laatikko ja pakastelevyt, jotta tuotteet pysyvät jäässä koko toimituksen ajan.

Mitkä maksutavat teillä on käytössä?

Tilaukset voi maksaa verkkomaksulla tai maksukortilla. Alta löydät maksutapavaihtoehdot eriteltynä kauppakohtaisesti. Yrityksillä on mahdollisuus myös laskutusasiakkuuteen, josta sovitaan erikseen kyseisen kaupan kanssa.

Prisma KouvolaVerkkomaksu
Prisma KotkaVerkkomaksu
Citymarket KouvolaVerkkomaksu
K-Supermarket ValtariVerkkomaksu / Korttimaksu
K-Supermarket KoskituuliKorttimaksu
K-Supermarket TorkkariVerkkomaksu / Korttimaksu
K-Supermarket KanuunaVerkkomaksu / Korttimaksu

Toimitatteko tupakka- ja alkoholituotteita?

Emme. Ikärajavalvottujen tuotteiden kotiinkuljetus on kiellettyä ruoan verkkokaupassa.

Toimitatteko ostokset saman päivän aikana tilauksesta?

Emme toimita. Suurten tilausmäärien vuoksi emme toistaiseksi pysty käsittelemään saman päivän aikana tulleita tilauksia, minkä vuoksi toimitus tapahtuu aikaisintaan seuraavana arkipäivänä.

Saanko varmasti vain tuoreita tuotteita?

Kyllä. Valitsemme jokaiseen tilaukseen vain tuoreimpia ja parhaalla päiväyksellä olevia tuotteita, joten sinun ei tarvitse huolehtia tuotteiden säilyvyydestä.

Miten toimin, jos tuotteessa on virhe tai paketti on rikkoutunut?

Ota ensisijaisesti yhteys verkkokaupan tarjoamaan asiakaspalveluun. Jos kuitenkin epäilet, että virhe tai rikkoutuminen on tapahtunut keruun tai kuljetuksen aikana ota yhteys Ruokavaunun asiakaspalveluun ja hoidamme asian nopeasti kuntoon.

Miten toimin, jos en olekaan vastaanottamassa tilausta?

Ilmoita tästä viipymättä Ruokavaunun asiakaspalveluun, jotta saamme sovittua uuden toimitusajan.